Onze service maakt het verschil

Bij Jaski helpen we u graag verder. Daarom besteden we veel aandacht aan advies, installatie, instructie, support en onderhoud. U kunt bij ons terecht met vragen over de werking van uw automaat, meer informatie opvragen over onze diensten of een serviceverzoek indienen. Wij helpen u graag optimaal gebruik te maken van uw verkoopautomaat. Bel ons of stuur een e-mail, dan gaan wij meteen voor u aan de slag. Bekijk hieronder wanneer u ons kunt bereiken.

Wilt u een storing melden? Vul dan ons storingsformulier in.

Direct telefonisch support

Het kan voorkomen dat uw automaat een melding geeft waarvan u de oorzaak niet direct zelf kunt vinden of verhelpen. Als ondernemer wilt u zo min mogelijk tijd kwijt zijn om dit probleem op te lossen. Jaski heeft daarom een telefonische helpdesk om u direct hulp te kunnen bieden in deze situatie. Onze specialisten hebben specifieke kennis en ervaring en bieden u de juiste hulp. Hierdoor kunnen storingen snel gediagnosticeerd en verholpen worden.

Dat betekent voor u een snelle oplossing voor uw probleem en voor ons een efficiënte manier van werken. In de meeste gevallen is een telefoontje naar onze helpdesk voldoende om uw melding af te handelen. En komen we er telefonisch echt niet uit? Dan sturen we snel een servicemonteur bij u langs. Wij zijn een landelijke dienstverlener en kunnen snel schakelen. In de meeste gevallen staat de eerstvolgende werkdag één van onze technici bij u op de stoep.

Bereikbaarheid

Bereikbaarheid

Maandag t/m donderdag:
08.30 – 17.00 uur
Vrijdag:
08.30 – 16.15 uur