Vraag over één van deze merken?

Lattiz Cup-a-Soup Mars Chocomel Hot Vrumona

Service contract

Met een technisch servicecontract van Jaski weet je zeker dat je verkoopautomaat hoogwaardig blijft presteren. Tijdens jaarlijks onderhoud controleert en reinigt onze monteur de automaat. Zoek je nóg meer zekerheid, ga dan voor ons all-in servicecontract. Hierbij verzorgen wij het complete onderhoud van de machine en komt onze servicedienst geheel kosteloos langs om een storing of schade te verhelpen.

Vraag advies

Eerste hulp bij ongemakken

Zelfs bij hoogwaardige verkoopautomaten neemt na verloop van tijd het risico op storingen toe. Bijvoorbeeld door slijtage, vuilophoping of verkeerd gebruik. Met regelmatig onderhoud en af en toe een schoonmaakbeurt blijft je automaat langer en beter werken. Maar zelfs dan blijft het risico aanwezig. Het belangrijkste bij een storing is vooral dat deze zo snel mogelijk verholpen is. Want stilstand levert geen geld op en zorgt voor ergernis bij je klanten.

 

Problemen met je automaat? Dan is onze helpdesk de eerste en snelste oplossing. We proberen je telefonisch stap voor stap naar een oplossing te helpen. Is toch een specialist op locatie nodig? Dan komt onze monteur meestal al de eerstvolgende werkdag langs voor reparatie. Onze helpdesk is telefonisch bereikbaar via 0342-491313 (maandag t/m donderdag van 8.30-17.00 en op vrijdag van 8.30-16.15). Of geef je storing of serviceverzoek online door.

Storing melden

Veelgestelde vragen

Welke servicecontracten kan ik bij Jaski afnemen?

Bij zowel servicecontract A als B komen wij jaarlijks langs voor preventief onderhoud. Onze monteur controleert de automaat en stelt spiralen opnieuw af. Zoek je nog meer zekerheid? Servicecontract B dekt óók de onderdelen, de voorrijkosten en arbeidskosten bij reparatie.

Als ik mijn assortiment op een later moment wil aanpassen, kan dat?

Ja, dat kan altijd. De kosten zijn afhankelijk van de hoeveelheid wijzigingen. Van tevoren kan een prijsopgave gemaakt worden op basis van de huidige situatie en gewenste indeling. Bij akkoord op de offerte zal één van onze monteurs op locatie langskomen om de ombouw uit te voeren.

Sluit ik een servicecontract af bij aankoop of kan dit ook op een later moment?

Servicecontract A hoeft niet direct bij aanschaf afgesloten te worden. Deze kan ook op een later moment afgesloten worden. Servicecontract B dient wel gelijk bij aanschaf afgesloten te worden.

Hoe word ik geholpen?

Onze helpdesk probeert je eerst telefonisch te helpen. Is toch een specialist op locatie nodig? Dan komt de eerstvolgende werkdag een monteur langs voor kundige reparatie. Wij werken merkonafhankelijk en bieden een breed aanbod van automaten, geschikt voor bijna elke locatie en elk type assortiment. Daardoor zijn onze monteurs breed gespecialiseerd.

Wat is de looptijd van een servicecontract?

Servicecontract A kan na het eerste jaar maandelijks opgezegd worden. Servicecontract B heeft een looptijd van 5 jaar. Daarna is het mogelijk om over te gaan op servicecontract A.

Hebben jullie een storingsdienst?

Ja, die hebben wij. Van maandag t/m donderdag van 8.30 – 17.00 en op vrijdag van 8.30 – 16.15 zijn wij te bereiken op 0342-491313. Wij zullen eerst proberen de storing telefonisch te verhelpen. Mocht dit niet lukken dan komt de monteur de eerstvolgende werkdag langs.

Hoe onderhoud ik mijn machine?

Dagelijks onderhoud kun je in de meeste gevallen zelf oppakken. Daarnaast is het verstandig om de automaat periodiek technisch te onderhouden. Dit verlengt de levensduur van de automaat en bevordert betrouwbare en energiezuinige werking. Wij nemen het technisch onderhoud graag uit handen. Lees hier meer over onze servicecontracten.
Slepen